Belediye tarafından yapılan açıklamada, "Sütleriniz bizden, sağlıkla büyümek sizden! Kuşadalı çocuklar sağlıkla büyüsün, yüzleri hep gülsün diye hizmete başlattığımız 'Kuşadalı Çocuklar Lıkır Lıkır Süt İçiyor' kampanyamızla 2-5 yaş arası çocuklarımıza her ay 8 litre süt armağan ediyoruz" ifadelerine yer verildi. Vatandaşlar, bu desteğe başvuru yapmak için belediyenin sağladığı online formu doldurabilecek veya belirtilen telefon numarasından bilgi alabilecekler.
Ancak kampanya, üzerinde Kuşadası Belediyesi logosunun ve Belediye Başkanı Ömer Günel'in adının bulunduğu süt kutuları nedeniyle eleştirilere maruz kaldı. Eleştiriler, kampanyanın bir seçim rüşveti olduğu ve adının kutu ile poşetlere basılmasının seçim çalışması olarak görüldüğü yönünde. Eleştirenler, "Seçime 32 gün kala yapılan bu dağıtım, biri makarna dağıtırken biri süt dağıtarak fark yaratmaya çalışıyor mu?" sorularını gündeme getiriyor.Kampanya, "Reklam, algı yönetimi, zorunlu paylaşım" gibi ifadelerle eleştirilirken, bazı vatandaşlar ve siyasi gözlemciler bu tür girişimlerin seçim öncesi dönemde etik olup olmadığını sorguluyor. Süt dağıtımının çocukların sağlığına katkı sağlama amacını taşısa da, kampanyanın zamanlaması ve sunum şekli nedeniyle seçim stratejisi olarak değerlendirilmesi tartışmaları beraberinde getirdi.Kuşadası Belediyesi ise yapılan eleştirilere henüz bir yanıt vermedi. Kampanyanın amacının yalnızca çocukların sağlıklı gelişimini desteklemek olduğunu belirten belediye, vatandaşları kampanyaya katılmaya ve destek olmaya çağırıyor. Ancak bu girişimin seçim dönemine denk gelmesi, kampanyanın siyasi yankılarını artırıyor.